De ce să-ți faci un cont pe rețelele sociale? 10 Motive pentru care folosim Facebook, Instagram sau Twitter

Cine nu folosește măcar o rețea socială în ziua de astăzi? Probabil și tu ai ajuns aici de pe un cont pe rețelele sociale precum Facebook, Instagram sau Twiter. Dar întrebarea nu este dacă ești conectat sau nu, ci de ce? Aparent toată lumea vrea să simtă că face parte din ceva, iar statisticile arată că majoritatea o fac din următoarele 10 motive.



Principalele 10 motive pentru care aproape toată lumea are măcar un cont pe rețelele sociale la nivel global

  1. Pentru a fi la curent cu ceea ce fac cunoștințele (42%);
  2. Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți (41%);
  3. Pentru a-și omorî timpul liber (39%);
  4. Pentru a se distra (37%);
  5. Pentru networking (34%)
  6. Pentru că le folosesc și prietenii (33%);
  7. Pentru a împărtăși experiențe personale (32%);
  8. Pentru a exprima opinii personale (30%);
  9. Pentru a afla informații despre produse de interes (29%);
  10. Pentru a cunoaște noi oameni (27%).

După cum reiese și din lista de mai sus, o bună parte din utilizatori sunt pasivi. Puțini sunt cei care folosesc rețelele sociale pentru dezvoltarea propriei afaceri, iar acest lucru poate fi privit ca o oportunitate extraordinară pentru creatorii de conținut.

În ziua de astăzi se poate face business online chiar și fără a vinde un produs fizic. Există metode prin care să generezi venituri, chiar dacă aparent nu oferi nimic celor care te urmăresc în afară de informații. Cu un site foarte bine optimizat de exemplu, poți câștiga bani cu programul AdSense. Sau poți vinde bannere pentru companii care vor să-și facă reclamă pe site-ul tău. Iar rețelele sociale te ajută să-ți crești traficul către propriul site.

Trendurile rețelelor sociale se schimbă în fiecare zi. Astăzi Instagram-ul are un reach organic în cădere liberă, iar TikTok câștigă din ce în ce mai multă popularitate. Dar mâine lucrurile se pot schimba la 180 de grade. Însă pentru succesul în afaceri online, important nu este doar să folosești cea mai populară rețea socială, ci s-o faci în așa fel încât să ai de câștigat din timpul pe care îl investești în ea!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *